Friday 22 September 2017

Forex Relaterade Intervju Frågor


FOREX intervju frågor. Var säker på att diskutera ett mycket specifikt exempel Detta är en mycket allvarlig sak för de flesta företag och kräver ett mycket allvarligt svar. Se till att du hänvisar till något som var bortom din kontroll. Oavsett frågan bör sökande ge positivt resultat - orienterade svar Diskutera din intervju med andra Du kan få mycket hjälpsamma råd från en utomstående som, som intervjuarna, kan berätta om du svarar ordentligt eller inte. FOREX intervjufrågor. FOREX intervju tips. FOREX intervju svar. FOREX intervju misstag. FOREX intervju Frågor för allmän intervju - Hur får du en peer eller kollega att acceptera en av dina idéer? Hur skulle du beskriva din arbetsstil? Exempel på anpassning till förändringar och svårigheterna? Hur gick du till att göra uppdrag? Hur kommer du till en Beslut om du inte har alla fakta - Hur bestämmer du vad som får högsta prioritet när du planerar din tid? Hur reagerar du på instruktion och kritik. Hur man svarar Dessa FOREX intervju frågor Var säker på att du hänvisar till något som var bortom din kontroll Tänk positivt Tänk på vad du har lärt dig av denna erfarenhet Inte stressa dig med tanken att vinna eller förlora Ett brett utbud av aktiviteter kan nämnas som positiv själv - Förbättring Detta är vanligtvis en enkel fråga som ger ett enkelt svar. Intervjuaren letar efter ett svar som visar att du har funderat på var du vill arbeta. FOREX intervjufrågor för ansikte mot ansikte intervju - Har du några frågor för FOREX-ledningen - Beskriv Ett svårt arbetsprojekt och hur du överträffade det - Vilket lönområde söker du på FOREX - Vad tycker du om att arbeta på FOREX och vad skulle du ändra? Hur reagerar du på instruktion och kritik? Hur skulle din lärare beskriva dig? - Har du varit tvungen att övertyga ett team för att jobba på ett projekt som de inte var glada över. FROREX intervjufrågor för strukturerad intervju - Hur går du Ine dina nyckelteammedlemmar - Berätta för oss om sista gången du var tvungen att förhandla med någon - Berätta för mig om en tid där du var tvungen att hantera konflikter på jobbet - Ge mig ett exempel på när du involverade andra i ett beslut - Vad Kommer att vara ditt nyckelmål i det här jobbet om vi utser dig - Vad är ditt favoritminne från college? Hur reagerar du på instruktioner och kritik? Ta dig själv Don t låtsas vara någon annan Intervjuerna vill veta det riktiga du, potentialen Kandidat som de kan acceptera i Don t oroa dig för mycket om du inte gjorde det bra i intervjun Det finns alltid en hel del saker att göra Njut av dig Intervjuaren letar efter ett svar som indikerar att du har tänkt på var du vill jobba Lyssna Uppmärksamt och don t avbryta andra medan de pratar Bara vänta på dem som slutar sina frågor, svara sedan Försök att förklara de fall där du har blomstrat under tryck och uppnått bättre resultat. FOREX intervjufrågor för falljobb i Nterview - Hur skulle du väga ett plan utan skalor? Har du några frågor för FOREX-ledningen? Ge ett exempel på hur du ställer in mål och uppnå dem. - Beskriv en situation där du var tvungen att planera eller organisera någonting. - Hur fattar du beslutet Att delegera arbete - varför tror du att du är kvalificerad för det här jobbet? Ge exempel på idéer du har haft eller genomfört. FOREX intervjufrågor för telefonsamtal - Exempel på en tid som du har placerat dig i en ledande ställning - Vad är det svåraste Sak om att arbeta med dig - Vad är viktigare för dig pengar eller jobbet hos FOREX - Har du hanterat en svår situation med en annan avdelning - Vad var din bästa lärarupplevelse - Vad har du lärt dig av dina misstag FOREX Telefonintervjufrågor. Svårt FOREX intervjufrågor - Vilka ämnen njöt du av under din kvalificerade examen? Vad skulle vara din idealiska arbetsmiljö? Hur gick du till att göra uppdrag? Har du q Ojämnheter och färdigheter som är nödvändiga för att lyckas i din karriär - Vad är din förväntade lön - Hur skulle din lärare beskriva dig? Kan du beskriva en tid då ditt arbete var kritiserat. Hur svarar du på dessa FOREX intervjufrågor Tänk positivt Tänk på vad du har lärt dig av Denna erfarenhet Gör dig inte stressad med ideen att vinna eller förlora. Om möjligt, uttrycka din förmåga att arbeta länge eller oregelbundna timmar. Den bästa strategin för att effektivt svara på denna tuffa intervjufråga är att förbereda sig. En mängd olika aktiviteter kan nämnas som positiva Självförbättring Don t lie Intervjuarna har många sätt att ta reda på om du ljuger eller inte Så, om du inte vet svaret, var bara uppriktigt och berätta för dem. Topp 7 frågor om valutahandel svaras. Även om forex är Största finansmarknaden i världen, det är relativt obekant terräng för detaljhandeln Till dess populariseringen av internethandel för några år sedan var FX främst domänen för storfinan Cialinstitutioner multinationella företag och hemliga hedgefonder Men tiderna har förändrats och enskilda investerare är hungriga för information om denna fascinerande marknad Oavsett om du är en nybörjare eller bara behöver en uppfriskningskurs om grunderna för valutahandel, läs vidare för att hitta svaren på Oftast ställda frågor om valutamarknaden. Hur skiljer sig valutamarknaden från andra marknader Till skillnad från aktier, terminer eller optioner sker inte valutahandling på en reglerad börs Det kontrolleras inte av någon central styrelse, det finns inga clearinghus För att garantera handeln och det finns ingen skiljedomstol att avgöra tvister Alla medlemmar handlar med varandra på grundval av kreditavtal. I huvudsak beror affären på den största och mest likvida marknaden i världen inte av mer än en metaforisk handskakning. Vid första anblicken Ad hoc-arrangemang måste verka förvirrande för investerare som är vana vid strukturerad utbyte som NYSE eller CME för att lära sig Mer, se Lär känna börser. Men det här arrangemanget fungerar väldigt bra i praktiken, eftersom deltagare i FX måste både konkurrera och samarbeta med varandra, självreglering ger mycket effektiv kontroll över marknaden. Dessutom blir välrenommerade FX-återförsäljare i USA Medlemmar av National Futures Association NFA och därigenom är de överens om bindande skiljedom i händelse av eventuell tvist. Därför är det kritiskt att någon privatkund som överväger handelsvalutor gör det bara genom ett medlemsförbund i NFA. FX-marknaden är annorlunda Från andra marknader på några andra viktiga sätt som säkert kommer att höja ögonbrynen Tänk på att EUR-dollarn kommer att spiral nedåt Känn dig fri att korta paret i vilo Det finns ingen uptick-regel i FX eftersom det finns lagren Det finns inga gränser för Storleken på din position som det finns i terminer så i teorin kan du sälja 100 miljarder valuta om du hade huvudstaden att göra det Om din största japanska Klient, som också händer med golf med guvernören i Bank of Japan berättar om golfbanan som BOJ planerar att höja priserna vid nästa möte, kan du gå direkt och köpa så mycket yen som du vill. Ingen kommer någonsin Åtala dig för insiderhandel bör din insats betala ut Det finns ingen sådan handel som insiderhandel i FX. Europeiska ekonomiska data, som tyska sysselsättningsuppgifter, läcker ofta dagar innan de släpps officiellt. Innan vi lämnar dig med intrycket Den FX är den vilda västern för ekonomi, vi bör notera att detta är den mest flytande och flytande marknaden i världen. Det handlar 24 timmar om dygnet, från 17:00 EST söndag till 16:00 EST fredag ​​och det har sällan några luckor i priset. Storlek och omfattning från Asien till Europa till Nordamerika gör valutamarknaden den mest tillgängliga marknaden i världen. Var är kommissionen i Forex trading Investerare som handlar aktier, terminer eller optioner använder vanligtvis en mäklare som agerar som agent i transaktionen. Mäklaren tar orderen till ett utbyte och försöker utföra det enligt kundens instruktioner. För att tillhandahålla denna tjänst betalas mäklaren en provision när kunden köper och säljer det överlåtbara instrumentet. För vidare läsning, se vår handledning för Mäklare och Online Trading. FX-marknaden har inga provisioner Till skillnad från valutamarknader är FX en huvudkontor. Enbart marknad FX-företag är återförsäljare, inte mäklare. Detta är en kritisk skillnad som alla investerare måste förstå Till skillnad från mäklare antar återförsäljare marknadsrisk genom att tjäna som motpart till Investerarens handel De tar inte ut några provisioner i stället, de gör sina pengar genom budgivningsfördelningen. I FX kan investeraren inte försöka köpa på budet eller sälja på erbjudandet som i utbytesbaserade marknader Å andra sidan, När priset prissätter kostnaden för spridningen är det inga extra avgifter eller provisioner. Varje öre vinst är rent vinst för investeraren. Det faktum att handlare alltid måste övervinna b Id ask spread gör scalping mycket svårare i FX För att lära dig mer, se Scalping Små snabba vinster kan lägga upp. Vad är en pip Pip står för procent i punkt och är det minsta inkrementet i handeln i FX På valutamarknaden citeras priserna Till fjärde decimalpunkten Om till exempel en tvålstolpe i apoteket prissattes till 1 20, på valutamarknaden skulle samma soppbänk citeras till 1 2000. Förändringen i den fjärde decimalpunkten kallas 1 pip och är Vanligen lika med 1 100 av 1 Bland de stora valutorna är det enda undantaget från den regelen den japanska yen En japansk yen är nu värd ungefär US 0 01, så i citatet USD JPY tas citatet endast ut till två decimaler Dvs till 1 100 av yen i motsats till 1 1000 med andra stora valutor. Vad säljer eller köper du verkligen på valutamarknaden? Det korta svaret är ingenting. Den detaljerade valutamarknaden är en spekulativ marknad. Ingen fysisk utbyte av valutor någonsin Äger rum Alla branscher finns enkla Y som datorposter och nettas ut beroende på marknadspriset För dollarräknade konton beräknas alla vinster eller förluster i dollar och registreras som sådan på handelarens konto. Den främsta orsaken till att valutamarknaden existerar är att underlätta utbytet av ett Valuta till en annan för multinationella företag som behöver handla valutor kontinuerligt till exempel för lönebetalning för kostnader för varor och tjänster från utländska leverantörer och fusions - och förvärvsverksamhet. Dessa dagliga företagsbehov utgör emellertid bara cirka 20 av marknadsvolymen Helt 80 av affärer på valutamarknaden är spekulativa i naturen, upptagna av stora finansinstitut, multibillion dollar-hedgefonder och till och med individer som vill uttrycka sina åsikter om dagens ekonomiska och geopolitiska händelser. Eftersom valutor alltid handlar parvis när En näringsidkare gör en handel han eller hon är alltid lång en valuta och kort den andra Till exempel, om en näringsidkare säljer ett standardparti equi Valent till 100.000 enheter i USD, hade hon i grund och botten utbytt euro för dollar och skulle nu vara korta euro och långa dollar För att bättre förstå denna dynamik, låt oss använda ett konkret exempel Om du gick in i en elektronikbutik och köpt en Dator för 1000, vad skulle du göra Du skulle byta ut dina dollar för en dator Du skulle i grunden vara kort 1000 och en en dator Butiken skulle vara lång 1000 men nu kort en dator i sin inventering Exakt samma princip gäller för FX Marknaden, med undantag för att ingen fysisk utbyte äger rum. Medan alla transaktioner helt enkelt är datainmatningar är konsekvenserna inte mindre verkliga. Vilka valutor handlas på valutamarknaden Även om vissa detaljhandlare handlar exotiska valutor som den thailändska baht eller den tjeckiska korunaen, Majoritetshandeln de sju mest likvida valutapar i världen, vilka är de fyra majors. EUR USD euro dollar. USD JPY dollar japanska yen. GBP USD brittiska pund dollar. USD CHF dollar Swi Ss franc. AUD USD Australiens dollar dollar. USD CAD dollar Kanadens dollar. NZD USD Nya Zeeland dollar dollar. Dessa valutapar, tillsammans med deras olika kombinationer som EUR JPY, GBP JPY och EUR GBP, står för mer än 95 av alla spekulativa Handel med valutor Med tanke på det lilla antalet handelsinstrument - bara 18 par och kors handlas aktivt - valutamarknaden är mycket mer koncentrerad än aktiemarknaden. Läs mer, kolla Populära Forexvalutor. Vad är en valutahandel? Carry är den Mest populära handeln på valutamarknaden, praktiserad av både de största hedgefonderna och de minsta detaljhandelsspekulanterna. Bärhandeln beror på att varje valuta i världen har en räntesats som är kopplad till den. Dessa korta räntor fastställs av Centralbankerna i dessa länder, Federal Reserve i USA, Japanska Banken och Bank of England i U K. Tanken bakom bära är ganska enkel. Handlaren går länge med valutan med En hög ränta och finanser som köper med en valuta med låg ränta Till exempel, under 2005 var en av de bästa parningarna NZD JPY över Nya Zeelands ekonomi, en följd av stor efterfrågan från Kina och en het bostadsmarknad, Såg priserna stiga till 7 25 och stanna där medan japanska priser var kvar på 0 En näringsidkare går länge kunde NZD JPY ha skördat 725 punkter i utbyte ensam På en 10 1 hävstångseffekt kunde bärahandeln i NZD JPY ha producerat en 72 5 årlig avkastning från räntedifferenser utan bidrag från kapital appreciering Nu kan du förstå varför bärahandeln är så populär. Men innan du rusar ut och köper nästa högavkastningspar, var medveten om att när bärahandeln rullas av, Nedgångarna kan vara snabba och svåra Denna process är känd som likvidation av bärhandel och sker när majoriteten av spekulanterna beslutar att bärahandeln inte kan ha framtida potential. Med varje näringsidkare som vill avsluta sin position en T en gång försvinner buden och vinsten från räntedifferenser är inte tillräckligt nära för att kompensera kapitalförlusterna. Förutspänning är nyckeln till framgång. Den bästa tiden att placera i bär är i början av räntebindningscykeln vilket gör det möjligt för näringsidkaren att Röra sig i takt med att räntedifferenser ökar För att lära dig mer om denna typ av handel, se Valuta Carry Trades 101. Bottom Line Varje disciplin har sitt eget jargong och valutamarknaden är inte annorlunda. Här är några villkor som vet att det kommer att göra dig Låter som en kryssad valutahandlare. Kable sterling pund - alternativa namn för GBP. Greenback buck - smeknamn för US dollar. Swissie - smeknamn för schweiziska franc. Aussie - smeknamn för australiensiska dollar. Kiwi - smeknamn för Nya Zeeland dollar. Loonie den lilla dollarn - smeknamn för den kanadensiska dollarn. Figure - FX term som antyder ett runt antal som 1 2000.Yard - en miljard enheter, som i Jag sålde ett par meter av sterling. The maximum amount of Pengar som Förenta staterna kan låna Skuldtaket skapades enligt Second Liberty Bond Act. Räntesatsen vid vilken ett förvaltningsinstitut lånar medel som förvaras i Federal Reserve till ett annat förvaringsinstitut.1 En statistisk mätning av spridning av avkastning för en given Säkerhets - eller marknadsindex Volatilitet kan antingen mätas. En amerikansk kongress godkändes 1933 som Banking Act, som förbjöd kommersiella banker att delta i investeringen. Nonfarm lön hänvisar till något jobb utanför gårdar, privata hushåll och ideell sektor. US-presidiet för arbete. Valutaförkortelsen eller valutasymbolen för den indiska rupien INR, indiens valuta Rupén består av 1.Treasurer 1 mars 2017. En kassör är ansvarig för förvaltningen av en organisation s finanser. Typiska uppgifter inklusive Övervaka de medel som är avsedda för olika ändamål, signeringskontroller, hantering av alla bankrelaterade arbeten och att göra kloka investeringar med överflödiga medel T Han exakta detaljer om jobbet beror på typen och storleken på organisationen du är anställd med. Även om uppgiften kan vara ganska enkel i en mindre organisation är det troligt att det är mycket utarbetat och mycket utmanande i ett större företag. Du måste vara Passionerad om ekonomi om du vill ta upp ett jobb som kassör i någon organisation, eftersom du måste övervaka alla typer av finansiella transaktioner och transaktioner som betalning, hantering av kontanter och investeringsportföljer och formulering och genomförande av investeringspolicy. Föredrar att anställa någon med stark finansiell bakgrund Det innebär att du måste ha en kandidatexamen i matematik eller ekonomi och minst 7 till 10 års erfarenhet av finans och finans. Kunskap om bokföring, skatt, finans och valutamarknader ger dig ytterligare poäng . I intervjun för ett treasury jobb frågar din intervju dig tuffa skattemässiga frågor för att bestämma din lämplighet för jobbet Du kan ställas frågor om skulder och lån, styrning och finanspolitik, betalningsbearbetning eller kapital - och valutamarknader. Att visa din omfattande kunskap inom detta område genom att svara på alla frågor noggrant och säkert är nyckeln till att bli anställd som treasury. Treasurer Interview Questions. Berätta om din utbildning. Användaren skickade in intervju Svar. Jag arbetade i en finansavdelning. Jag var kassör för min 4H-klubb när jag fortfarande var i gymnasiet. Nej, men jag arbetade hand i hand med någon som var. Jag Var kassör för min sorg. Jag har aldrig varit kassör på högskolan, men jag har överflöd av erfarenhet för att driva en skatkvittosektion, inte avdelningen eftersom jag har kunnat köra detsamma här sedan den dagen jag sammanfogade organisationen och jag Är stolt över att säga att vi under min förvaltning aldrig har ådragit sig att driva denna organisation till någon likviditetsspänning samtidigt som vi optimerar avkastningen på överlikviditet som var tillgänglig för landning jag har varit Kunna kategorisera kunder enligt deras uppfattade volatilitet Jag har kunnat utveckla operativa ramar, för likviditetsrisk, ränterisk samt handböcker för forex, SIRESS och RTGS-system. Jag har haft framgångsrika projekt när RTGS, SIRESS och Vantage Systems var Introduceras här. Nästa intervjufråga. Fråga 3 av 25. Varför ska vi anställa dig. Användaren skickade intervju Svar. Jag har stark organisation, prioritering och interpersonella färdigheter i varje jobb. Jag har högt tryck för att möta de krävande tidsfristerna. Detta var Uppnådd eftersom jag planerade aktiviteter i förväg identifiera något problem i förväg och lösa det innan de övergår Jag har mycket bra interpersonella färdigheter Jag kommunicerar effektivt på alla nivåer med alla typer av människor jag har mycket starka kan göra attityd Jag gillar alltid att ta på sig en ny utmaning Och ny uppgift Jag säger aldrig nej till någon som fick mig Jag fullbordar alla uppgifter till kundens förväntningar Jag har också bra laganda De och hjälp till medlem av team och avdelning Jag har yrkeskvalifikationer och upplever dessa alla matchningar till din arbetsbeskrivelse och därför anser du att du ska anställa mig och ditt beslut skulle inte vara fel Jag gör allt jag kan för att mervärde till 20 tillväxt Jag är mycket pålitlig och har skolan bästa intresse. Eftersom jag är väldigt organiserad vet jag hur man klarar av min tid effektivt, och jag kommer att investera mycket av min tid och ansträngning för att göra klubben smidigare. Väl jag Föddes och uppvuxen i San Diego Graduate High School 2011 som medlem av Principles ära roll som jag arbetade för Sea World Parker och underhållning i 4 år Under de senaste 2 åren deltog jag i Grand Canyon University Jag har spelat golf sedan Jag var 3 år gammal och jag spelar för närvarande för laget här på SNC Jag har tagit två missionsresor till Nicaragua och en till Costa Rica På min fritid gillar jag att träna fotografi och jag har också ett stort instagram som följer. Jag är organiserad, ägna D, och effektiv Jag gillar att få saker gjort så snart som möjligt och jag ger inte upp. Fråga 16 av 25. Ge mig ett exempel som visar din uppmärksamhet på detaljer. Användarens inlämnade intervju Svar. Jag gör mitt schema i förväg, jag Gör mitt schema så snyggt som möjligt. Jag är mycket detaljerad orienterad. Jag har blivit ombedd att vara i flera utskott på grund av den. En av mina grundläggande roller är att rådgöra med marknadsutvecklingen och där marknaden för penningmarknads - och derivatinstrument går därför Jag övervakar allt över hela världen varje timme och håller ögonen på allt, även små nyheter, och det här ger dig en uppfattning om mina detaljerade inriktade färdigheter. Det här är faktiskt mitt dagliga arbetskompetens. Mycket detaljerad men ändå försöker jag först att se hela bilderna.

No comments:

Post a Comment